Elektroniczna Skrzynka Podawcza - Instrukcja dla interesanta
Aby umożliwić użytkownikowi (osoba, organizacja) składnie pism,wniosków do urzędu drogą elektroniczną wymagane jest :
1.Posiadanie dowolnego adresu E-mail
2.Wejście na stronę https://www.esp.sygnity.pl/WyborJednostki.do?idJed=469
i wybranie opcji „Zarejestruj się”- podczas rejestracji pola oznaczone czerwonymi gwiazdkami muszą być wypełnione.
3. Na podany podczas rejestracji adres E-mail zostanie przesłana wiadomość „Konto o identyfikatorze zostało założone. Aby aktywować konto należy wpisać w przeglądarce lub kliknąć na poniższy odnośnik”
Klikamy w odnośnik podany w wiadomości i tym samym aktywujemy konto.
4.Wejście na stronę https://www.esp.sygnity.pl/WyborJednostki.do?idJed=469
i wpisanie login i hasło (podane podczas rejestracji) oraz wybranie opcji „ Zaloguj”.
5.Z dostępnych formularzy wybieramy i wypełniamy jeden oraz wysyłamy klikając w odnośnik „Wyślij”(tylko wtedy, kiedy mamy konkretną sprawę do załatwienia).
6. Po wysłaniu formularza na podany wcześniej adres E-mail otrzymamy potwierdzenie rejestracji formularza elektronicznego wraz z załącznikami oraz numer sprawy.
7.Ostatnia czynność, to stawienie się osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Młynary z dowodem osobistym, w celu weryfikacji danych z formularza rejestracyjnego (sekretariat- Pani Bożena Pierzchała). Po pomyślnej weryfikacji wszystkie pisma kierowane do urzędu (za pomocą konkretnego loginu i hasła)są traktowane jak podpisane osobiście przez wnioskodawcę. Dlatego ważne jest odpowiednie zabezpieczenie posiadanego loginu i hasła.
8.Od tej pory możemy wysyłać pisma w formie elektronicznej.
Zapraszam do zapoznania się ze szczegółową instrukcją dla interesanta.